Σάββατο 7 Απριλίου 2018

Mister Lonely (Harmony Korine)

 
Να περιποιείσαι έναν κήπο χωρίς αυτός να σου προσφέρει ούτε έναν καρπό, ούτε ένα λουλούδι. Να ο θρίαμβος της ευτυχίας!

Έχω επίγνωση της ασχήμιας μου σε τέτοιο βαθμό, που όταν κάποιος μου λέει κάτι για να με κολακέψει, στην καρδιά μου αισθάνομαι πως με παρηγορεί, κάτι που είναι σκληρότερο και από την ίδια την ασχήμια.

Αυτοί που αγαπούν τα παιδιά δεν αγαπούν τα όνειρά τους.
ΚΑΙ
Αυτοί που αγαπούν τα όνειρά τους, αγαπούν τα παιδιά.

Έκανα το πιάνο σου να τραγουδήσει κι εσύ μ' αρνήθηκες.

Στη στολή του μελισσοκόμου χωράνε όλα εκτός από λίγο μέλι.

Αυτό το μιούζικαλ μου σπάει την καρδιά. Κάντε το να το βουλώσει.

Πρέπει να κάνω τα γόνατά μου να μοιάζουν με γόνατα που προσευχήθηκαν ή που αγαπήθηκαν. Μ' αυτή τη σκέψη σε διαχωρίζω μες το στόμα μου από τη θάλασσα.

Επειδή το λαρύγγι του προβάτου μοιάζει με σκανδάλη πεθαίνουμε πιο εύκολα απ' ότι ζούμε.

Ο κύριος μοναχικός δεν είναι μόνος του απόψε. Πράγμα που τον κάνει πιο πολύ μόνο.

Εγώ θα πετάω κι αυτοί θα νομίζουν πως πέφτω. Σημασία έχει ν΄αγαπάς.

Μουλιάζω τα πόδια μου σε πλαστική λεκάνη για να διαλύω κάθε υπόνοια επιτυχίας.

Ο κόσμος περπατάει σε ζεύγη:
Για καθέναν που μπορεί, υπάρχουν δύο που δεν μπορούν.
Για καθέναν που φιλιέται, υπάρχουν δύο που τους φτύνουν.
Για καθέναν που μεθάει, υπάρχουν δύο που γελάνε.
Άραγε αυτό εννοούν όταν λένε δύο μαζί καλύτερα από έναν;

Δεν υπάρχουν σχόλια: