Precious Links

PRECIOUS LINKS

HOMETOWNS OF GREEK CINEMA 


IN THE WORLD
Academy Awards
Cannes Film Festival
Berlin International Film Festival
Venice Film Festival
Toronto International Film Festival
Sundance Film Festival
All Film Events 

ΘΕΩΡΙΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ-ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Το Μοντάζ 
Το Μοντάζ(2)
 Το Σοβιετικό Μοντάζ
Το Μοντάζ στον Αϊζενστάιν και το Σοβιετικό Σινεμά 
Ο Φιλμικός Χωροχρόνος
Ο Χωροχρόνος Στον Κινηματογράφο(Αντονιόνι)
Σενάριο-Ντεκουπάζ-Σκηνοθεσία 
Ρακόρ Και Βασικές Αρχές Σκηνοθεσίας
Γωνίες Λήψης
Είδη Πλάνων και Γωνίες Λήψης
Μεγέθη-Τύποι Πλάνων
Βάθος Πεδίου-Πλάνο Σεκάνς
 Η ΔΙαλλεκτική των Χώρων
Κινήσεις της Μηχανής Λήψης 
Το Καδράρισμα
Φτισμοί-Χρώματα
Φως και Χρώμα: Η Ψυχή της ταινίας
Φιλμ-Φακοί-Φίλτρα 
Ρυθμός-Ατμόσφαιρα-Ύφος
Ελλείψεις
Σημεία Στίξης και Οπτικά Εφφέ
Ο Ήχος(Λόγος, Θόρυβος. Μουσική)
Υποκριτική
Σκηνικά-Ντεκόρ
Κοστούμια-Μακιγιάζ
Ο Κλασσικός Κινηματογράφος
Η ΑΦΗΓΗΣΗ OFF ΣΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ FILM-NOIR
Ο Μοντέρνος (Νέος) Κινηματογράφος 
Παραδείγματα Μοντέρνας Γραφής στον Κινηματογράφο 
Το Πρόβλημα της Κινηματογραφικής Γλώσσας
Ρεαλισμός και Φορμαλισμός
Ο Ρεαλισμός και ο Κινηματογράφος
Αρχιτεκτονική-Χώρος-Κινηματογράφος
Η Ασυνεχής Μοντέρνα Κινηματογραφική Γλώσσα του Κολάζ(Γκοντάρ)
Εξπρεσιονισμός
FREE CINEMA (Βρετανικός Ελεύθερος Κινηματογράφος)
Free Cinema(2) 
Αμερικάνικο Underground
Cinema Novo
Ποιητικός Ρεαλισμός
Το Δόγμα '95
Η Σκανδιναβική Σχολή
Ρώσικος Φορμαλισμός
Σοσιαλιστικός Ρεαλισμός
Οι Πρωτοπορίες του Βωβού Κινηματογράφου(Σουρεαλισμός, Ντοκιμαντέρ)
Οι Πρωτοπορίες του Βωβού Κινηματογράφου(Ιμπρεσιονισμός, Αφηρημένος Κινηματογράφος)
Ο Κινηματογράφος-Μάτι
Κάμερσπιλ Φιλμ Και Νέα Αντικειμενικότητα
  Βραζιλιάνικος Κινηματογράφος “Χαρτογραφώντας το άγνωστο”
Ο Αντρέ Μπαζέν και οι Ρεαλιστές Εναλλακτικοί.
Η Υπερσκηνοθεσία στο Σινεμά
Ο Υπαρξισμός στο Σινεμά
 “Για την Βιντεοποίηση”
Απόσπασμα από το “Οι Λάθος Κινήσεις του Κινηματογράφου”
 Η ΚΑΜΕΡΑ – ΣΤΥΛO
Ο Κινηματογράφος της Περιπλάνησης
Ο Ερωτισμός Στο Φιλμ Νουάρ
Hammer Studio
Κινηματογράφος και Υποσυνείδητο
Ο Κινηματογράφος Ιδεών 
Φανερο Περιεχόμενο-Κρυφό Περιεχόμενο
Η Απελευθέρωση της Φυσικής Πραγματικότητας
Το Πρόβλημα της Φιλμικής Ανάγνωσης
Το Πρόβλημα της Καλλιτεχνικής Αλήθειας ή του Ρεαλισμού
Οι Τεχνικές Προϋποθέσεις του Κινηματογράφου
Το Παλιό Σινεμά και ο Val Lewton
Τρεις Δεκαετίες Αμερικάνικου Κινηματογράφου
Έντγκαρ Άλαν Πόε και Κινηματογράφος
Κινηματογράφος-Σκοτάδι-Θεατής
Ζωγραφική και Σινεμά
Είναι ο Κινηματογράφος Τέχνη;
Ο Καζαντζάκης και ο Κινηματογράφος
Ηθοποιός και Actors Studio
Μια Συνοπτική Ιστορία του Κινηματογράφου
ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ
Καρλ Ντράγιερ
Άντρεϊ Ταρκόφσκι
Μικελάντζελο Αντονιόνι
Μικελάντζελο Αντονιόνι: Κείμενα και Συνεντεύξεις 
Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
Ζαν Λυκ Γκοντάρ
Φρεντερίκο Φελίνι
Υπαρξιακό κενό, Ματαιότητα και Αδυναμία Επικοινωνίας στα Φιλμ του Φελίνι
Πιερ Πάολο Παζολίνι 
Στάνλεϊ Κιούμπρικ
Όρσον Γουελς
Γιασουσίρο Όζου
Φριτς Λανγκ
Το Κινηματογραφικό Σύμπαν του Φριτς Λανγκ
Φρανσουά Τρυφό
Φρανσουά Τρυφώ: Οι δυο Σκηνές της Ζωής, η Κρηφή και η Φανερή
Γούντι Άλεν
Ντέιβιντ Ουωρκ Γκρήφιθ
Μίκαελ Χάνεκε
Μπέλα Ταρ
Λουίς Μπουνιουέλ
Λουίς Μπουνιουέλ(2)
Ο Σουρεαλιστικός Κινηματογράφος του Μπουνιουέλ
Ουονγκ Καρ-Ουάι 
Ερίκ Ρομέρ
Μάικλ Χάνεκε: Μια Ανάλυση των Πρώτων Ταινιών του 
Άλφρεντ Χίτσκοκ
Ο Σκοποφιλικός Ερωτισμός στο Έργο του Χίτσκοκ
Τζον Κασαβέτης
Ζακ Τατί
Κένζι Μιζογκούυτσι 
Θεόδωρος Αγγελόπουλος
Μια Ανάλυση στο Έργο του Αγγελόπουλου 
Σεργκέι Αϊζενστάιν
Τέρι Γκίλιαμ
Ναγκίσα Όσιμα
Μια Προσέγγιση στο Έργο του Ναγκίσα Οσίμα 
Πεδρο Αλμοδόβαρ
Κλιντ Ίστγουντ
Τζιμ Τζάρμους
Μπομπ Ράφελσον
Τζον Μπούρμαν
Κουέντιν Ταραντίνο
Εμίρ Κουστουρίτσα
Κάρολ Ριντ
Γιαν Σβανκμάγιερ και Βαλέριαν Μπόροβτζικ: Δύο ελευθεριάζοντες σκηνοθέτες από την Ανατολική, πρώην “κομμουνιστική” Ευρώπη
GERMAIN DULAC
Βιμ Βέντερς: Μοντερνιστικές και Μεταμοντερνιστικές Μέθοδοι / Ο Ρόλος των Παιδιών
“Κουροσάβα και Ντοστογιέφσκι”
Ναρούσε, ένας δημιουργός του παρόντος
Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΝΑΡΟΥΣΕ
 Ο Κουροσάβα μιλάει για το Ρασομόν
Η Κινηματογραφικη Θεωρία και το Πρόβλημα του Νοήματος, στο Έργο του Κρίστιαν Μετς
ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ
Ο κινηματογράφος της Ελληνικής, νέας γενιάς σκηνοθετών
Οι βετεράνοι σκηνοθέτες του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφο
Πρόταση για ένα Πλαίσιο Ανάγωνσης των Ειδών στον Ελληνικό Κινηματογράφο
Το Ελληνικό Μελλόδραμα: η Αισθητική της Έκπληξης 
Ο Παλιός Ελληνικός Κινηματογράφος και τα Πολιτισμικά του Πρότυπα
Η Πολιτική στις Παλιές Κωμμωδίες του Ελληνικού Κινηματογράφου
Ελληνικός Κινηματογράφος 1970-1980. Ο Ρόλος των Σκηνοθετών
Η Αισθητική και η Τεχνική της Εικόνας στο Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο 
Προτάσεις για το Παρόν και το Μέλλον του Ελληνικού Κινηματογράφου
Αισθητική και Μυθοπλασία στο Σύγχρονο Ελληνικό Κινηματογράφο
Η Εγκαθίδρυση της Μεταμοντέρνας Πρακτικής
Σημειώσεις στις Σχέσεις Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου και Διαφήμισης
Περιορισμοί και Προτάγματα του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου
Από το Κοινωνικό στο Υπαρξιακό(Δοκίμιο για το Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο)
Σε Αναζήτηση Της Ελληνικότητας
Ένας Κινηματογράφος του Δημιουργού
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ
Τα κινηματογραφικά Είδη 
Ταινίες Τρόμου
Το Φιλμ Νουάρ
Το Μιούζικαλ
Ταινίες ερωτισμού, τρία διαφορετικά είδη: κινηματογράφος του δημιουργού, soft πορνό και hardcore
Jean Breschand: Ντοκιμαντέρ, Η Άλλη Όψη του Κινηματογράφου